Maak gratis een profiel aan

Klantenservice - Relatieplanet Klantenservice

Inhoud

Contact opnemen met de klantenservice

Ben je nieuw op Relatieplanet, heb je een vraag over de werking van de website of heb je een vraag over je abonnement? De Relatieplanet Klantenservice staat dagelijks telefonisch van 09:00 tot 21:00 uur voor je klaar!

E-mail
Stuur een mail naar klantenservice@relatieplanet.nl en ontvang binnen 24 uur een reactie op je vraag, opmerking of suggestie.

Telefoon
Vanuit Nederland van 09:00 tot 21:00 bereikbaar op 050 - 501 8080 en vanuit België op 033 03 70 17 (lokaal tarief).

Schriftelijk
Heb je geen digitale foto? Geen probleem! Maak gebruik van onze fotoservice, wij scannen en plaatsen je foto's bij jouw profiel.

Stuur je foto’s naar onderstaand adres:
Relatieplanet Nederland B.V.
t.a.v. de Klantenservice  
Basisweg 30
1043 AP Amsterdam

Mocht je de foto's terug willen, laat het ons dan even weten! Dit doe je door middel van het bijsluiten van een voldoende gefrankeerde én aan jezelf geadresseerde retourenveloppe. 

Let op: vergeet niet je klantnummer te vermelden. Op die manier weten wij bij welk profiel de foto's horen.

 

 Omhoog

Klachten en geschillen

Klachten
Elke dag streven wij er naar om naar tevredenheid van onze leden problemen op te lossen en vragen te beantwoorden.

Heb je naar aanleiding van contact met onze klantenservice nog een klacht over deze service of onze dienstverlening? Dan adviseren wij je om een e-mail sturen aan klacht@relatieplanet.nl.

Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 050 - 501 8080 (lokaal tarief). Vanuit België kun je bellen met het telefoonnummer 033 03 70 17 (lokaal tarief).

Je hebt ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen.
Voor een snelle en correcte afhandeling van de klacht, vragen wij je om de onderstaande gegevens te vermelden:
- Klantnummer.
- Naam.
- Adresgegevens.
- E-mailadres gebruikt bij inschrijving.
- Het eventuele betalingskenmerk indien het een betaling betreft.

Je kunt de klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Relatieplanet Nederland B.V.
t.a.v. Afdeling klachtenbehandeling
Basisweg 30
1043 AP Amsterdam
Nederland

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 dagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie op je klacht.

Geschillen
Indien een klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost heb je de mogelijkheid hierover een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel

Tevens kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

 Omhoog