Maak gratis een profiel aan

Datingsite Relatieplanet viert mijlpaal van 5 miljoen inschrijvingen

Persbericht Relatieplanet viering mijlpaal van 5 miljoen inschrijvingen

"Relatieplanet.nl pakt uit met prijzen en korting op abonnementen"

29 juli 2014 – Relatieplanet.nl, het bekende datingplatform van Nederland en België, is afgelopen week de bijzondere mijlpaal van vijf miljoen inschrijvingen gepasseerd. Deze mijlpaal tekent de, sinds haar oprichting in 2002, aanhoudende periode van groei. Tot op de dag van vandaag zijn dat duizenden inschrijvingen per week. Datingsite Relatieplanet was de eerste serieuze datingwebsite in Nederland met een dergelijk omvangrijk ledenbestand en hielp de afgelopen jaren honderdduizenden singles aan een relatie. Ook zag zij zich al vijf jaar achtereen (2009 t/m 2013) verkozen worden tot ‘datingwebsite van het jaar’. Deze vijf miljoenste inschrijving zal dan ook voor zowel de huidige als de toekomstige leden niet onopgemerkt voorbijgaan. Relatieplanet.nl pakt uit met diverse te winnen prijzen en tijdelijk hoge feestelijke kortingen op al haar abonnementen.

Ralph Kattenbeld, communicatiemanager Relatieplanet.nl: “In de afgelopen jaren is datingsite Relatieplanet uitgegroeid van een ambitieuze datingsite tot een zeer compleet datingplatform met vele extra datingactiviteiten als singlesfeesten, singlesreizen, speeddates, datingworkshops en intieme wijnproeverijen. De bekroning van de vijf miljoenste inschrijving zien wij, samen met onze goed gevulde muur van talloze geboorte- en trouwkaarten, als een dankbare beloning voor 12 jaar hard werken aan hét datingplatform van Nederland.”